A fenti igények kielégítésre – és még sok másra – nyújt megoldást egy professzionális publikációs felület. Ezek a lehetőségek saját megjelenítő “motort” használnak, ami biztosítja, hogy kiadványaink minden eszközön, platformon hibátlanul jelenjenek meg. (Aki próbálkozott már interaktív PDF készítésével, vagy HTML alapú “dinamikus” dokumentum megjelenítésével, az tudja, mekkora jelentősége van ennek.)
A publikációs felületeken látható kiadványaink tartalmazhatnak automatikusan elinduló videókat, animált piktogrammokat; elhelyezhetünk bennük hiperhivatkozásokat, amelyek a megrendelő honlapjára, közösségi oldalára irányítja az olvasót; vagy egyszerűen átirányíthatjuk a webshopjába. Elhelyezhetünk felugró ablakokat, amelyben szintén videók, képgaléria, vagy további termékismertető leírás szerepel. – Saját fejlesztői felülete segítségével teljesen személyre szabható; számtalan automatizált funkció leprogramozására van lehetőség.
(A fenti opciók eléréséhez nincs szükség webfejlesztői tudásra, ezek elhelyezése a kiadványszerkesztő programban történik.)
Elvárás, hogy a marketingtevékenység eredményességét számszerűsíteni kell. A visszamérés elengedhetetlen a sikeres működéshez. A publikációs felület tökéletes képet nyújt arról, hogyan teljesítenek az online reklámkiadványaink. Statisztikát kaphatunk a megtekintések számáról, idejéről, földrajzi és platform szerinti megoszlásáról. Pontosan lemérhetjük, melyik kiadvány, melyik terméke hogy szerepel egy akcióban; visszajelzést kaphatunk a kiadványainkba fektetett költségmegtérülésről. Lehetőség van Google, Facebook és egyéb hirdetési szolgáltatások integrációjára, és a kiadványok egyszerű beágyazhatóságáról közösségi oldalakra.